Alla inlägg under januari 2009

Av Siiri - 22 januari 2009 22:26


Tjingeling


jag är sjukt uttråkad och rastlös,

det känns som om den veckan gått sjukt långsamt,

kan ju vara för att det är veckan innan lön haha ;)

idag har jag inte gjort ett skit faktiskt, utom att prata i telefon =)

just nu pratar jag med Sammy vilket jag har gjort den senaste timman.

Imorgon blir det skola iallafall och sen är jag nog bara hemma,

för det första jobbar jag på lördag och för det andra har jag 17kr kvar på kontot haha.. jag måste verkligen lära mig att hålla i pengarna oftast är de slut en vecka efter lön och jag vet inte ens vad jag spenderat dem på.

Aja, jag måste kolla upp lite saker imorgon också, bl.a ringa en av mina chefer och kolla om lönesumman stämmer för jag tror att det är för mycket, sen måste jag kolla upp saker som har med studentskivan att göra för det låter sjukt som det är nu.

Men men, det är morgondagens problem =)



Av Siiri - 15 januari 2009 22:42


Godmorgon Yxskaft..


Jag är verkligen sämst på att uppdatera :P

även om jag sitter några timmar vid datorn så gör jag inte det.

Antingen är det så mycket att jag inte vet vart jag ska börja

eller så är det ingenting och då känns det onödigt.

Den här veckan har jag iaf vart i skolan måndag & tisdag (onsdag=distans)

och ska la dit imorrn med ^^ 

om jag sover inatt eller inte får jag väl se,

får la skylla mig själv om jag inte kan när jag är uppe till 6 på morgonen

en vardag (tisdag-onsdag) bara för att jag är ledig, hemifrån och vänder på dygnet :P


Imorgon slutar jag 16.00, skönt för då går bussen från å-berga till kista :D

den går några timmar på morgonen och några timmar på eftermiddagen så det är drygt när jag slutar tolv och får åka längre och har fler byten.


Min helg blir nog mest hemma =/ dels för att lillebror kommer imorgon och stannar till på söndag, dels för att jag ska jobba på söndag och inte vill vara helt död då.

Yeye, har ju hunnit med en del helgerna som varit hittills '09 iaf ;)

däremot inte ett enda club-besök det nya året men det får jag ta igen i februari (A) på tal om det, snart fyller jag 19, då är det några månader kvar till studenten &  ett år kvar till systemet ! wohoo hahahaha.... *nördig*

kom på att jag hade fel... jobbade fredag-söndag första helgen + att jag åkte på influensa då, man får sjuk tidsuppfattning av lov ;) 


Nu känner jag mest att det kommer bli sjukt skönt att ta studenten, förut var jag livrädd att lämna tryggheten men nu kommer det bli skönt att vara ledig när jag är ledig, dvs. att jag inte jobbar när jag är ledig från skolan och tvärtom =)



Presentation

Omröstning

vilken hårfärg borde jag ha ?
 Blondt
 Brunt
 Svart
 Rött
 Blonda och bruna slingor
 annan (skriv en kommentar om vilken)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards