Alla inlägg under december 2008

Av Siiri - 24 december 2008 11:10


 God Jul =)


Av Siiri - 15 december 2008 02:53


Dålig uppdatering igen, jag vet

har fortfarande ingenting att skriva om och jag har oftast inte tid heller =p

sen är det vissa saker jag inte kan skriva om här heller pga olika orsaker.

något jag faktiskt kan skriva om är att jag har blivit helt fast i en serie böcker, jag har nu läst ut två av dem (på engelska dessutom!)

och jag ska försöka få tag i tredje och fjärde böckerna snart.

De jag pratar om är böckerna av Stephenie Meyer;

Twilight

New Moon

Eclipse

Breaking Dawn


Det var längesen sen jag var så här fast i en bok-serie eller vad man ska säga. Om det överhuvudtaget hänt förut, tror faktiskt inte det när jag tänker efter. Jag  började läsa första boken i Tisdags, blev klar med den i fredags sen hade jag världens abstinens tills på söndagen när lillasyster kom hem med bok nr 2. Ni som läst ettan vet ju att den avslutas med början utav tvåan, och vilken j*vla början sen,, jag trodde jag skulle bli galen när jag förstod att jag skulle få vänta hela två dagar haha  :P

Presentation

Omröstning

vilken hårfärg borde jag ha ?
 Blondt
 Brunt
 Svart
 Rött
 Blonda och bruna slingor
 annan (skriv en kommentar om vilken)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards