Alla inlägg under mars 2008

LoL

Av Siiri - 28 mars 2008 23:20

      LoL

har inte varit på topp idag direkt
bakis
ursh !
haha känner mej som en gammal kärring på typ 80år eller nåt



vi ramlade in hemma typ 7 på morronen
o somna på 5sek =P så idag har vi typ bara kollat på tv,
vi tog en promenad upp till pizzerian också =)
ibland finns det fan inget godare än kebabpizza =D

True


haha jävlar vad vi hann med mkt igår egentligen
åka fel som fan, shoppa, fixa oss (för länge), förkröka (många shots på kort tid), "dansa", prata med massa främmande folk
o typ 10saker till :p


True

folk va sociala igår iaf,
haha jävlar i min lilla låda
man kan ha kul på tunnelbanan ibland ^^

typ som polackerna xD (mMMMmmm pussar av polacker har väl alla velat ha ;D)
lr i hissen ( på väg till mr D) , koreanen som börja snacka om att
polisen lackat ur och gett honom en skalle för han visa arslet och jag vet inte vad ;P

Och ja kära Korean vi är snälla :D

True


Och vi behöver inte nämna vems idé det var att namn märka våra färdkost (kost ??) flaskor med plåster.. You know our "sugar-drink" :P


False :D




Gårdagens översättning:
Karlsson on the roof
it's a man with a propeller on his back
and he flies up and bangs his head in the ceiling
when lillebror pushes the button on his stomack



Gårdagens mest använda utryck:
true


Pumpaläns !



Sigrid & Linkan





Ja mina kära Siris blogg läsare,
ni ser rätt jag har fått vara med och skriva i det här inlägget!
Ni kan se fler inlägg på AllaIGoteborgLuktarFisk.blogg.se,
IsItVodka.blogg.se
eller NoItIsWaterwithAlemonInIt.blogg.se
// Line Lax (linkan)

Av Siiri - 28 mars 2008 15:23


Ikväll


Ska jag festa me Line Lax (Linkan) =D

aja måste dra, vi ska till kista =)



Have Fun Tonight ;p

Av Siiri - 28 mars 2008 03:22


Haha Gullunge ! =D



Av Siiri - 27 mars 2008 18:59

    Grattis =D


     image16



Grattis på 17års dagen Lillasyster <3
http://xTearDrop.blogg.se

Av Siiri - 26 mars 2008 21:09

    


Oh Orkaaa...


Jaha ..
då ska man ha telefon på service i 3veckor till . . .
jag förstår inte, om telefonen dom lämnar ut är trasig från början,
varför kan jag inte bara byta in den mot en ny ?
alltså..
om jag har haft min telefon på service,
de kommer fram till att den är för trasig för att kunna lagas
de ger mig en alldeles ny telefon av samma modell
och den är trasig,
då måste jag lämna in den på service och vänta hur länge som helst igen?
jag förstår inte..
tur iaf att jag har en gammal teleofon som jag kan använda så länge =p


idag har jag typ inte gjort nånting..
vakna tre, va med mami och handlade och sen på elgiganten
kom hem och somnade på en gång igen
hehe =s
lycka till att ja ska kunna sova inatt då.
haha .. tror att alla har ett mer intressant påsklov än mig,
men svårt när jag typ inte haft telefon ens
men men får se vad som händer imorgon då =)
nej nu ska jag fixa kaffe.


Trevlig Kväll !

Av Siiri - 25 mars 2008 17:04


Bajs..



Orkaaaa......!
vaknade nyss *jippie* . . ..
iofs inte så konstigt när ja somna 9 imorse
men varför kan inte jag vara normal som alla andra och somna och vakna på rätt sida av dygnet ?
suck,....





idag ska ja o mami till elgiganten iaf =)
lämna in min telefon så att jag kan få en som är okej,
ni vet, en sån där som fungerar som det ska och som man kan använda ;p
ska fråga om inte jag kan få den rosa modellen då (a)

Av Siiri - 24 mars 2008 22:55



Dagen

en vän till mig och familjen kom på fika idag,
lillasyster hade bakat brownies (?)
mkt trevligt. =)

mami och min andra lillasyster (15) kom hem idag
så vi firade mami i efterskott
skojja inte att hon blev glad över klänningen hon fick av oss =)

ingen jättebra bild
men ni kan tänka er på ett ungefär iaf =)

kollade på "So You Think You Can Dance" också
har längtat asmkt efter att det ska börja =D
ville att han med militärpappan skulle gå vidare
men så blev det inte =/
hoppas han går i "skola" ett år och kommer tillbaka sen
för då kommer han va grymt bra !

nu ska ja lägga mig i soffan och läsa cosmopolitan,
gissa vad som följde med i tidningen ? =p
Im Happy =D

Av Siiri - 24 mars 2008 16:10



Ojdavaknade nyss,
kunde inte sova inatt så somnade imorse nån gång
vafan e det här får aldrig sova normalt,
har börjat drömma igen också =S
...fattar ingenting

aja nu ska jag iväg och handla
så får vi se vem eller vilka som kommer på besök ikväll =)


TjippTjopp !
=D

Presentation

Omröstning

vilken hårfärg borde jag ha ?
 Blondt
 Brunt
 Svart
 Rött
 Blonda och bruna slingor
 annan (skriv en kommentar om vilken)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards