Alla inlägg under april 2008

Av Siiri - 28 april 2008 14:27


IDAG


tar en paus i pluggandet, är hemma idag så det är ingen skola alls för mej den här veckan =)


har läst typ hela djungel books men den är extremt förvirrande för helt plötsligt hoppas författaren från att berätta om Mowgli till att berätta om en säl och efter det berättar han om Riki Tiki Tavi och sen om elefanter för att till slut återgå till Mowgli igen =S


 haha det är helknasigt ju.


har nyss pratat med Nordea också, jag får tillbaka mina pengar på onsdag =)

eller de sa det iaf, och att om pengarna inte är på kontot då så får jag ringa dem igen....


så vi får se =)


just ja.. anledningen till att jag inte har mer skola i veckan är att jag ska följa med Lillasyster till Idol imorgon ( =D ) och på Onsdag har jag distans vilket betyder att jag jobbar hemma =) sen är ju alla lediga på torsdag och fredag.


nej nu ska jag väl försöka förstå mej på den där boken hehe =)

men vi hörs senare ^^

Av Siiri - 28 april 2008 03:10


NU SÅ =)


har jag kommit på vad jag ska göra =P

jag ska läsa mer i The Jungle Book (?)

eller vad den heter på Engelska

bara jag inte somnar hehe

den är inte direkt fängslande

men vill ja ha betyg så :P


Sov gott ni andra ^^

Av Siiri - 28 april 2008 02:14



 VAD KUL =)


Hehe .. kollade nyss på mest uppdaterade bloggar

och på nya inlägg

jag ligger 28 på uppdaterade

och mer än hälften av de nyaste är mina inlägg

fett kul ju =D

haha kan iofs bero på att jag har klistrat in alla gamla inlägg de senaste timmarna :P

men det låtsas vi inte om va ;)

Av Siiri - 28 april 2008 02:07



SÅDÄR =)


Nu har jag klistrat in alla kommentarer från förra bloggen också

hade behövt gå och sova nu egentligen

men det är ju kört eftersom jag sov typ hela eftermiddagen =(

aja har iaf sovit 5 nätter i rad

vilket jag definivt inte räknade med =D

så jag klarar mej nog ;P

sen börjar jag iofs inte förren klockan 1 imorrn *jippi*

någon som har något bra tips på saker att göra i sisådär 9timmar ? (A)

Av Siiri - 28 april 2008 01:29



ÄNTLIGEN


hehe phuu ..

nu har jag klistrat in alla inlägg från gamla bloggen,

hehe det var ju några stycken =)

men kommentarerna från förra får jag nog fixa imorgon för de på blogg.se ska ha driftunderhåll eller något sånt snart =S

Lämna gärna ett avtryck i min blogg jag tycker att det är as-kul att få kommentarer ^^

Av Siiri - 27 april 2008 21:42



Har precis blivit medlem här

får se om den här sidan är bättre än blogg.se

roligare designer att välja mellan iallafall.

ska börja klistra in alla inlägg från förra bloggen nu

dom kommer att stå på rätt datum men jag får väl skriva in klockslagen i

inläggen eller något

hehe aja dags för mig att sätta igång nu =)

Av Siiri - 27 april 2008 17:51


FYFAAAN =D


Hihi vaknade nyss
har sovit middag =s
haha men det kanske behövdes
skit att jag inte kan sova inatt då bara
iaf..
innan ja somnade så såg ja till att städa typ hela huset
och sen läste jag djungelboken på engelska
skulle ha lämnat in för länge sen egentligen
men gör uppgiften nu istället..




JAG ÄR FETT STOLT ÖVER MIN LILLA SYSTER !
fast hon är mest nervös :P
Hon var på Idol-audition igår & idag
och guess what !?
hon gick vidare !
så hon ska träffa "riktiga" juryn på Tisdag =)
men stackarn e nervös för hon vet inte om det är för att hon e bra eller dålig =/


Lillasyster & Peter Jihde

Skoja inte att jag ska sitta bänkad framför tävän när "hennes" avsnitt kommer =D

Av Siiri - 27 april 2008 00:51



1. Hur länge har vi känt varandra ?
2. vad är snyggast på mig?
3. skulle du vilja bli mer än vän med mig?
4. har du kramat mig?
5. är vi lika?
6. skulle du hoppa om jag gjorde det?
7. vill du träffa mig NU?
8. vill du hålla min hand?
9. är jag söt?
10. kopierar du denna så jag kan svara på din?

Svara bland kommentarerna :D

Presentation

Omröstning

vilken hårfärg borde jag ha ?
 Blondt
 Brunt
 Svart
 Rött
 Blonda och bruna slingor
 annan (skriv en kommentar om vilken)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards