Alla inlägg under maj 2008

Av Siiri - 13 maj 2008 23:44





varför är saker som egentligen borde vara lätta så himla svåra ibland ?

Av Siiri - 13 maj 2008 20:31



Tisdag:


jag har inte gjort så mkt idag, kom i tid till skolan faktiskt =),

ibland är det tur att man åker tidigare än man borde hehe.


Idag åt jag faktiskt lunch med pappa, blev mycket(!) förvånad när han frågade om vi skulle göra det men det var en trevlig överraskning ju :))

Det blev pizza =D (skoja inte att jag måste ut och jogga ikväll)


Han talade om att det är släktträff på hans sida i Augusti, men jag vet inte om jag ska gå, det skulle vara kul att träffa folk men jag vet inte om jag orkar. Jag menar, jag var 14-15år (jag följde med honom på dop) när jag upptäckte att han hade andra släktingar än mina bröder, min farmor, farfar, kusin och faster (han pratar/-de aldrig om de andra) så skoja inte att jag blev förvånad när jag fattade att jag hade massor av sysslingar och annat :O :P 


[tänkte skriva en sak här men sen kom jag på att om jag skriver att jag ska göra någonting i bloggen så blir det antingen inte av eller så blir det tvärtom] 



iallafall.. när jag inte orkade vara kvar i skolan så följde jag med S till täby, vi var där i kanske en timma och efter det så åkte jag hem.

sen dess har jag typ inte gjort någonting förutom att dricka kaffe och prata med vännerna som vanligt haha  =)


Kram 

Av Siiri - 13 maj 2008 20:27



Humor ? 


hehe kollade min besöks-statistik nyss,

det visar sig att det är dubbelt så många unika besökare som har kollat min blogg idag när jag inte har skrivit någonting än de dagar jag har skrivit ? :P 

vad säger det oss... ? haha :P 

Av Siiri - 11 maj 2008 22:43


dålig uppdatering av bloggen jag vet :P

men de gånger jag har varit hemma sen förra inlägget

har det varit för att byta om och sen dra iväg igen hehe..

( om man inte räknar med idag, idag har jag bara inte orkat )


Det har ju varit underbaraste vädret i flera dagar nu eller vad säger ni ?

ärligt talat, vem pallar med att sitta vid datorn då ? =p

till och med på nätterna har man kunnat vara ute utan tjocktröja eller liknande utan att frysa =D


jag var på öppet hus hos min storebror och hans tjej i lördags också =)

jag och min familj var de första som var där, men jag kunde bara vara där i typ två timmar sen var jag tvungen att dra, (jag skulle träffa en kompis i stan) och när jag kommer ut från deras port så springer jag in i min typ halvsyster och hela det gänget så jag hann träffa dom med lite snabbt iaf.


det är det enda jag tänker skriva om helgen haha ;P 

+ att hon jag skulle träffa i stan på dan igår blev inte av men men =p

och sen att jag fick en väääldigt vacker dikt igår kväll också eller vad säger du gumman? x'D fulla människor alltså.. hahaha =D


fast idag har jag faktiskt bara varit hemma, jag skulle ha picknickat med

några kompisar egentligen men jag vaknade för sent ..

ursh vad jag kände mig dum ! =(

så började jag tänka efter, och jag kom fram till att jag har sovit max 20timmar sammanlagt den här veckan så det är kanske inte så konstigt egentligen ? synd att jag inte var smart nog att tänka på det tidigare bara


men men .. jag lade mig och solade på balkongen istället :D

jag tänker bli brun i sommar, vill inte se ut som jag gjorde förra året, man kunde lätt förväxla mig med spöket laban haha ;)

måste akta mig lite bara, jag vill inte bli för brun för det ser inte bra ut, haha speciellt inte när man är blond..


på tal om det. ..

jag vet inte om jag ska bli brunett igen eller inte, jag funderar fram och tillbaka hela tiden men jag kan verkligen inte bestämma mej =S



Av Siiri - 9 maj 2008 05:11


Hoppas


sitter här igen :P

är trött som jag vet inte vad men det är ju bara att försöka hålla sig vaken sista timman nu

sen är det dags att åka till skolan..

hoppas fan att det blir av den här gången annars kommer jag att bli j*ligt besviken faktiskt, det var ju aslänge sen nu... men men vi får se.

hoppas kan man alltid ^^

fick förresten höra att nationella är nästa vecka och inte den här *Phu*

haha smartskaftet här med andra ord..

aja orka skriva om skolan hela tiden, inte så kul kanske.

kan ju skriva om mina as-intressanta helgplaner istället  

  

Imorrn efter skolan så ska jag och L till täby, får se vad vi hittar för sköjj där.

sen får jag se om M ringer nån dag också för hon ska till sthlm den här helgen tror jag =)

sen är det öppet hus hos storebror (han är väldigt formell av sej =p)

på lördag så sen får vi se hur resten av helgen blir.

hoppas det är sol och varmt hela helgen iallafall,

jag vill ha sommar NU NU NU =D 

aja dags att göra sig i ordning för skolan ^^


Bye 

Av Siiri - 8 maj 2008 22:49


Färdig =)


jihaah e färdig helt med svenska grejjen och jag har skickat in engelska grejjen också så snart kan jag få mitt liv tillbaka =D

hahaha ..

nej men det är faktiskt inte så många ämnen kvar nu =)

jag kanske lyckas fixa det =D

haha det känns så onödigt att skriva blogg just nu

det enda jag skriver är att jag har vart hemma och gjort ingenting eller att jag pluggar.. muy intressante (ska inte vara ett rätt nånstans ;P)

men vafaaan måste fixa allt nu så jag inte har allt skit kvar i trean liksom så =) 

Yes

Av Siiri - 8 maj 2008 19:46



Yes


Jag är klar med PM;et nu, det känns väldigt bra faktiskt,

men jag är lite osäker på om det är bra och rätt och så bara

men det återstår att se

jag tror att jag har kirrat biffen iaf haha =p

nu håller jag på med själva presentationen,

jag kom på att det är rätt bra om jag har lite saker att säga imorgon

så det inte blir hipp som happ när jag står där och är asnervös . 


yeye time to continue =)


Av Siiri - 8 maj 2008 16:23



Succes !


Yes äntligen fattade han :D

tog en vecka men vissa är väl trögare än andra

men ärligt talat, om man skickar tio sms varje dag och inte får svar på ett enda, förstår man inte ganska snabbt att man är dizzad då ?


haha sen är jag iofs inte världens brightaste heller, det vet jag med, men så trög är jag inte iallafall (?)

=P



Ps. det här inlägget har inget med det förra att göra..

Presentation

Omröstning

vilken hårfärg borde jag ha ?
 Blondt
 Brunt
 Svart
 Rött
 Blonda och bruna slingor
 annan (skriv en kommentar om vilken)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards