Alla inlägg under oktober 2008

Av Siiri - 29 oktober 2008 13:49


Onsdag


och dagens planer är; Inga


skulle blivit tegel ikväll egentligen

men jag känner inte för utgång idag så jag skippar det.

vill hitta på någonting idag egentligen men jag vet inte vad

mina favorit-tjejer är ju upptagna så =p

ursh det känns som att lovet försvinner väldigt fort, det är redan onsdag ju

aja, jag ska ta och fixa mig nu så att jag har det klart iallafall =)

 Have a nice day ;)


Kram

S


Av Siiri - 29 oktober 2008 13:10



Jag saknar dig

säger du de få gånger vi pratar i telefon

jag saknar dig med säger jag

och undrar om du någonsin känt saknad på riktigt

för dig är det ett ord som bör sägas till mig

för mig är det en känsla som existerar

Men jag saknar inte dig som du är nu

jag saknar den du borde vara, i mina ögon

för den personen du är nu

är inte en person enligt mig

snarare ett skal av det som en gång var en människa

med tankar, känslor och funderingar, det måste varit längesen nu



Av Siiri - 28 oktober 2008 22:43



Idag har det varit en "Hemma med familjen" dag, mys !

Mamma och ena lillasystern kom hem från London inatt (de var där 1vecka)

så jag har passat på att umgås med dem och fått höra om deras resa =)

Min ena Storebror kom hit och hälsade på några timmar också :d

jag träffar inte mina storebröder så ofta så det är trevligt när någon av dem har tid att hälsa på.


Senare på kvällen kom min lillebror, Mr. trollkarl och två av mina f.d vänner (don't ask) hit och hälsade på också, det sistnämnda kan jag erkänna att jag inte var särskilt glad över men jag hade ingenting att säga till om så jag fick göra det bästa av situationen istället.


Nu sitter jag och Mamsen och kollar på Cronicles of Riddick, filmen suger ärligt talat, sämsta jag sett på länge. hehe ja jag är efter som inte sett den förut men tur det säger jag bara =p


Annars ikväll händer det nog inte så mycket mer, kl är snart elva och jag har lyckats vrida rätt mitt dygn så jag lär sova om ett tag:D

Men jag ska fortsätta kolla på filmen nu då en viss person inte vill byta kanal =p


Kram

S

Av Siiri - 27 oktober 2008 22:25

Har inte skrivit någonting på ungefär en vecka tror jag

men jag har inte känt för att skriva heller =)

De senaste dagarna har jag inte gjort någonting speciellt,

har varit ensam hemma sen i fredags, jobbade lördag och söndag 

så på kvällarna har det inte blivit röj utan tv-tittande för ovanlighetens skull.


Idag har jag varit i stan och träffat S, satt och pratade och käkade

bara tog det lugnt =) träffar henne typ aldrig längre, har för olika scheman

både i skolan och på jobbet.


aja, det här kändes inte som ett bra inlägg så jag ska nog sluta nu =)

 hoppas att ni haft en rolig helg iallafall =)


Kram
S

Av Siiri - 20 oktober 2008 11:23



Hello darlings =) 

sitter i skolan och väntar på att klockan ska bli 12.

har religion nu men jag är helt ofokuserad

det är för tråkigt, ingen som jag umgås med läser den här kursen

så jag sitter helt själv vid datorn haha.

usch vad seg jag är,

tror att jag sov för lite med tanke på att jag var vaken 36timmar i sträck (A) 


Köpte en ny telefon igår :D

en Samsung touchwiz,

har funderat på att köpa den i några månader nu,

min gamla var ju helt störd =p


Av Siiri - 18 oktober 2008 18:14



I hate the fact

that I don't hate you

even though I probably should

after all the pain that you have caused me

over the years

but I can't,

You are still in my heart

and I let you do the same thing

over and over again,

You hurt me, break my heart

and the only thing I do is to

pick up the million peaces of my heart

and try to glue them back together

even though I know that the same thing

will happen again and again

it will never stop

because I will never stop forgiving you

and you will never stop hurting me

we will just continue this dance

until the end of time


Yes

Av Siiri - 18 oktober 2008 15:39



Kom nyss hem från jobbet,det var första gången jag träffade personen som jag ska jobba hos varje vecka, men det känns jättebra där iallafall och jag ska dit på onsdag igen =)


jag var ju och tränade på friskis igår med syster-yster, shit vad skönt det var att röra på sig lite ^^ efter det blev det solning på Meddo, j*vlar va brun jag blev det vart nog rekord till och med för att vara mig =D


nästa vecka blir det full rulle,

skola måndag, torsdag och fredag

jobb tisdag, onsdag, lördag och söndag

men jag klagar inte, det har inte funnits några jobb så jag är glad att jag får några dagar iaf =) 


nästa vecka blir det inget festande för min del med andra ord, men ärligt talat gör det inte mig någonting, känner att jag har festat för mycket på senaste och min plånbok blir glad om jag låter bli.


ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra..

känner inte för någonting just nu, är bara helt bränd i huvudet haha.

kanske ut och festa (säger emot mig själv, jag vet) eller bara vara hemma. det är synd att de flesta verkar ha som ett "måste" att festa varje fredag och lördag, jag skulle hellre samla ihop folk och kolla på film eller något.


oj nu blev det ett långt inlägg men men shit happens =)


Kram

S

Av Siiri - 17 oktober 2008 12:32


Ska snart iväg till friskis och gymma med Lillasyster =)

efter det blir det solning som belöning :D

skolan blev det ingenting med tyvär, vaknade kl 10 och det tar oftast två timmar för mig att åka dit, helt onödigt när man slutar 12 då.

får ta nya tag nästa vecka och plugga ikapp lite i helgen istället.


Marthinas (min inneboende kompis) mamma är här på besök också så jag satt ute och pratade med henne typ en timma när hon kom hit =)

mkt trevligt, hon är min mamma 2 hehe.


Aja dags att få arslet ur vagnen och komma iväg

ha en bra dag =)


Kram

S

Presentation

Omröstning

vilken hårfärg borde jag ha ?
 Blondt
 Brunt
 Svart
 Rött
 Blonda och bruna slingor
 annan (skriv en kommentar om vilken)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards